torsdag 10 juni 2010

Crashdiet

give me give me ! fin skit :)

igår blev det fylla, såklart! Jag hamnade hos syrran, det blev shot på shot, öl på öl o grogg och även YRROL! hur bra kan en kväll bli?! Inte så mycket bättre!
Va lite segt i morse, kände hur jag stank blev full av mina egna ångor, ELLER så hade jag inte nyktrat till, men det var ju bara städning på schemat idag. Hade en trevlig kväll o det vill jag tacka för, just nu poppas crashdiet ut ur högtalarna mmm väldigt behaglig musik pepp pepp pepp!

Måste erkänna att det känns lite vemodigt inför morgondagen, kan ni tänka er, ska inte gå upp kl 5 på morgonen för att möta upp tjejerna i södra vi för att fortsätta på kisa och sätta sig på bussen. Nu är det slut på det, kommer inte vara m dom mer, inte på det sättet, känns jätte konstigt. Alla tjejer i klassen, kommer inte träffa dom mer, Vi har umgåtts i stort sett varje dag i lite drygt ett år och nu helt plötsligt byebye ? känns galet! Men det är samtidigt skönt att få komma ut i verkligheten och känna på yrket på "riktigt". Längtar som en galning! Kommer att få det super bra på salongen i Orsa! GO Hårteamet :)

Imorgon inväntas avslutningsmiddag på skolan, sedan är det studentfirande i Vimmerby och troligen slutar kvällen på harrys! Passa på o säga hej då t dom flesta jag känner, för sen flyttar jag på heltid :) Längtar :)

Nu ska fröken tidsoptimist prova klänning och sedan packa ! insåg att jag ska hinna med lite klipperier men det rinner iväg!! Kan försöka klämma in det imorgon ist för tiden rinner iväg alldeles för fort jämt! Blir tokig på mig själv!!

Vi ses

/EMS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar