torsdag 15 april 2010

Down Under!

Ja, då var men hemma efter dryga 2 veckors "semester". Allt gick ju som det skulle och jag fick med mej det jag kom dit för. Guldet håller sig kvar på Svenska frisör akademin ytterligare ett år! För tredje året i rad kammades guldet hem, det måste ju ändå betyda något! Jag är stolt över min prestation och stolt över mig själv vilket jag tycker att jag ska vara! Det är först nu, när man är hemma som segern tas ut på riktigt, Down under är man verkligen avstängd från verkligheten plus att man inte riktigt hade förstått vad som hände! Alla gratulationer som ramlar in gör att man sträcker lite extra på ryggen, känns lite läskigt men just nu får jag faktiskt göra det:) Imorgon kommer VTT att intervjua mig, min pappa ringde och tipsa, knasig ! va ska de skriva om mig för :P.. Hmm men det kan nog bli bra. Jag kommer lägga ut ett intressantare inlägg under morgondagen.. Just nu har jag satt sikte på att ställa om dygnet så jag hamnar i rätt flow :) känner mig fortfarande Down Under!! Vi hörs :)

/EMS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar