onsdag 28 april 2010

Njuter

Allt är på topp!!!

Ber om ursäkt att mitt utlovade inlägg aldrig tog plats i bloggen! sorry! har inte funnits tid att låna av mig själv till det.
Nu är vi inflyttade och det känns så bra! Underbar lägenhet trots alla trappor, faktiskt rätt skönt att bo högst upp, inget spring utanför dörren osv. Plus gratis träning varje gång man rusar upp och ner för dessa trappor ;) Har en tendens att få lite bråttom om mornarna, tidsoptimist ut i fingerspetsarna men jag lyckas komma i tid. Har min praktik nu, på hårteamet i Orsa! Tjejerna på salongen är så gulliga och jag fick köra hårt från början, tre kunder första dagen sen har det rullat på. Lite osäker på färgblandningarna och dess verkan samt produkterna, men börjar få lite koll! Tur att man är trygg och trivs där för det är bara och mata frågor, vilket jag är bra på ;) Idag var älskling där, och han blev SÅ snygg :) men det va han ju innan också såklart!

Guldmedaljen suger jag fortfarande på, mm man blir grattad på gatan känns toppen:)

Ikväll blir det lugnt, Johanna kommer hit snart vi ska ha tjejmys ikväll igen, älskling ska iväg och kolla fotboll hos Jon så jag drar hit min andra halva :) Nu ligger han och sover här bredvid mig, dags att väcka han snart :)

Vi hörs!!!

/EMS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar