onsdag 5 maj 2010

Inredning på G

Nu är vi inredningen på spåren. Allt klart bara färg och tid som ska köpas. Om bara tiden kunde köpas, guh så bra det hade blitt då. Men bara vi får hit färgen så är det väl bara o räcermåla om kvällarna. Kommer bli riktigt coolt.

Vardagsrum
Vita väggar med roliga detaljer. I den vita färgen kommer vi att blanda i sand för att få lite utav tapetkänsla. Väggen blir lite roligare, den blir lite "rugglig" kan man säga. Detaljerna kommer att vara cirklar i olika storlekar som utgår från utvalda hörn i färgerna svart, grått och några turkosa för at få lite färgklick. Längtar till resultat och då ska ni banne mig få bildbevis.

Sovrum
Har inte riktigt kommit fram till färgen ännu, vad vi kommit underfund med är att ha mörka väggar, fondväggen blir där sängen står mot. men hjälp mig med färgval snälla, behöver lite tips och inspiration. Min tanke är att ha alla väggar svarta eller någon riktigt mörk färg, och fondväggen jag pratar om ska ha guldiga detaljer på någe vis. kan va en idé men please help help :)

Det var allt för mig denna ikväll, Imorgon ska jag uppdatera er om mina dagar på salong, LOVE it. Har mycket skoj och dela med mig av....

Kram på er

/EMS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar