torsdag 6 maj 2010

Salong Hårteamet

Det började som en bra bok och sen blev jag fast!!

Jag trivs såå bra på "min" salong! Underbara kollegor och en underbar arbetsplats. Har rullat på med kunder varje dag, känns hur bra som helst! Det är nu man känner att man verkligen kan det man gör. Nog för att färgerna är helt nya för mig så går det kanon, det är bara till å fråga tjejerna de är så snäll och trevlig, hjälper mig närsom jag behöver. Känner mig som en i gänget redan. Min karriär har börja byggas och det känns toppen. Idag var jag och Jenny på första sidan i DalaDemokraten :) hur coolt var inte det då, och hur coolt är det inte att två medaljtagare hamnat på samma salong. Medaljer från down under dessutom. KLOCKRENT! Det är jag och Jenny mot världen :) Love it !!!!!!!

Säger bara HÅRTEAMET

Kram

/EMS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar