torsdag 20 maj 2010

Vem jävlas med mig!?

Jag börjar tro att högre makter vill mig illa! Slutet på förra veckan och början på denna har ju bara vart ett rent helvete! Jag börjar tro att någon sitter någonstans och bara jävlas med mig, för hur mycket kan få gå emot en egentligen? Det finns väl gränser, det BORDE göra det iaf.

Helgen började med en stukad tå, nog att jag får skylla mig själv men den är där iaf. Bilen vill inte starta då när jag tänkt fara hem till småland, ringer bergninsgbilen som kommer och bogserar bort bilen till verkstaden i Mora. Emma får panik för skolan måste skötas. Ringer o berättar dödläget och vi ordnar det som tur är. Åker hem tisdag lagom glad NOT! förskylning och feber tynger min dag. Lägger ett extra krut på gasen och för det fick jag betala 2000 kronor i böter! JAPP lyckad start... Inte nog med det, febern stiger och jag får lov att bli hemma från skolan resten av veckan.. som jag VERKLIGEN INTE har tid med!!!! Surt äpple!!!

Nej nu ska jag ta tag i gesällreglerna försöka sätta mig ute i 28 graders skuggvärme !!

Sommarkram

/EMS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar