måndag 19 juli 2010

Back on track

Fröken E känner sig manad...
Jag måste erkänna att jag känner mig en aning pedant numera!
Fast med pedant menar jag inte sådär extreeemt vansinnigt jättenoga, utan bara lite bättre än vanligt. Med tanke på hur slarvig jag en gång i livet varit(ca 1 vecka sen och bakåt;). Jag tror mitt jobb hjälper mig en bit på vägen! Allt som görs inom mitt yrke är närmare precisionsjobb vill jag lova. Sen om man kastar borstar, saxar och färgtuber lite här och var, det var väl inte så noga, sålänge det städas. Jag har fått lära mig att det heter kreativitet :) så kom igen mina vänner, visa er kreativitet, våga gå lös :)

Jaa och så var det ju en sak till, jag vill verkligen gifta mig, blir helt insyltad i bröllop när man ser alla fina brudpar, klänningar, frisyrer och ja gud vet allt..
mmmm längtar!!! Jag hoppas marcus läser detta ;) (Hej älskling!).
Nej då, tro inget nu gott folk det är bara något jag har fastnat för just nu... blir nog inte av än på länge, men man kan väl iaf få sukta lite :)....

giftastankar´.. nog finns dom alltid:)















/EMS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar