söndag 18 juli 2010

This is our place :)

Hej alla glada:)

Nu kommer det, Lägenhetens makeover resultat. PERFEKT! (om jag får säga det själv). jag sjönk lågt denna gång, kunde inte undgå att visa upp hur nöjd jag är :) vissa kan ju ta detta som tips, andra kan ta det som dom vill.. Hejda er inte, ge mig tips.. ställ frågor.. va inte blyga :)

Har fixat vardagsrum och tv-rum kan tänkas att många inte gillar stilen men me like.
Marint är min grej, vardagsrummet har inget annat än båthuskänsla och det är min höjdare. sitter här just nu, i min älskade fåtölj brevid den maffiga båten under fisknätet :) Vi har faktiskt sjöutsikt också så vad passar inte bättre in här ;)



Som ni ser beskrivningen stämmer ganska bra :)
vardagsrummet vitt vitt vitt och blått...





Bordet med fyra stolar som vi har fått från svärfar och svärmor matchar hela kittet. Har klätt om stolarna i blåvitt randigt tyg, tyget är köpt i Mora på tygaffärn, där det finns hur mycket som helst att fynda. Till helgen väntas ett nytt tyg som jag ska spänna upp på en träram och hänga upp på väggen. bilder kommer på det när det har färdigställts.

Balkongen har även fått sig en uppfräschning... lite sommarblommor och dekoration, vi får se hur de klarar sig, har inte de grönaste fingrarna direkt. Men jag hoppas de ska överleva en dag iallafall...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar