måndag 5 juli 2010

Halvledig vecka!

Ohojj!!

Jag kunde visst inte hålla det jag lovade, ber om ursäkt. Blev en hektiskt helg på nåt vis men fråga mig inte hur!?

tänkte att jag skulle uppdatera skallen och bloggen lite men jag vet inte riktigt vart jag ska ta vid någonstans, det har ju faktiskt hänt en hel del de senaste månaderna och veckorna.

Jag kan väl ta det från bröllopet då, för det vet jag att en del av er har lite smått koll på och kanske vill veta lite mer om.
Jag var ju som sagt ner ner till Vimmerby under midsommarhelgen och agerade privatfrisör, MYCKET trevligt och roligt. Började tidig morgon med att fixa bruden och under dagen blev även tärnorna tillfixade. Vackra tjejer, det föll många glädjetårar när de tågade in i kyrkan och sa ja :)
Efter det hölls festen på ett mycket fint och uppsmyckat hotell ronja, eller rättare sagt mässhallarna! Kvällen vart lyckad och det var många glada och roliga människora runt omkring! Bruden höll sig fin under hela kvällen och resten av sitt liv :) såklart! Karin Carlsson en skönhet för allas ögon! även Jonas ;) festen vandrade in på småtimmarna och Fröken Andersson fick bege sig hemåt framåt halv två tiden. Hon var nykter, vid 9 tiden på midsommardagen begav sig bilen hemåt Dalarna igen, Fick ge brorsan, evve och wilma en kram när de sov, ville inte väcka dom. Kändes förjävligt att knappt fått träffa dom :( det var det värsta med hela helgen !!!
När Dalagränsen nåddes stannade bilden i Rättvik för att hämta upp fyllehundar på travet, sedan var det bara att bege sig hemåt för att knäppa första...
Det blev lite shotrace och liknande, sedan eric saade, svenne rubins och john lindbergs ner på udden :) En lyckad kväll helt enkelt...

Efter det har jobbet gått i ett, har vart på Hårteamet och jobbat, fullt upp dagarna i ända, mycket kul ! nu denna vecka drar barnklubbar, familjekvällar och välkomstträffar igång så ingen ro och ingen vila... Men det gillar vi.
Ska varva GK och HT under veckor sedan blire en heltid på underbara salongen, kom och boka tis hos mig vettja :)

I helgen bär det av mot hälsingevidd, ska till Delsbo där vår kära Jonathan och Lina bor, där vankas kalas, båt och bad, på lördag blir det gatufest i Sundsvall. Fullt upp med andra ord!!!

Nu ska bilen åka mot Grönklitt för lite bärrståhej :)

Vi ses

/EMS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar