torsdag 15 juli 2010

hej o hå dåligt värre

Ja vet inte riktigt vad jag ska säga mer än att fröken Andersson är dålig på det här.
jag skyller på tidsbrist och sommar :)

Halval fam laggar eller till och med 3/4 fam laggar har intagit småland och här sitter jag kvar :/ lite sne på det men vad göra ?
jobbet kallar.

får iaf träffa hälften nästa vecka, hoppas på att min kära syster m följe kan inta orsa position också!!!!

Ikväll blir det soffhäng tror jag, älsklingen ska träna fotboll och jag ska inte göra ett endaste dugg... har läst ut min bok :O vad ska jag nu göra. tror jag får skaffa mig en pocket på konsum innan jag åker hem sen !!! för så här kan man inte hålla på, vara utan en bra bok en skön sommarkväll :)

Tacomys och strandservering står på helgens schema kan bli med trevligt följe också!

Väldigt osammanhängande inlägg men ni får stå ut.. orkar inte dela med mig av tankarna, kan bero på att de inte vill vara med nu heller !!! SOLSTING ? eller bara en aning drogade ? vet inte riktigt... dåsig tror jag det kallas, förkylning på ingång och mestadels huvudvärk!!!! en stor stark tack...

TACK FÖR MEJ O HEJ!!

/EMS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar