onsdag 18 augusti 2010

Nuläget

Jag förblir dålig på att uppdatera, det är då ingen mening med att säga att jag ska bli bättre för jag VET att så lär det inte bli...

Jag och andra får nöja oss med lite nyheter någon gång ibland under veckorna, månaderna, åren (förhoppningsvis ska det inte dröja år förrän nästa inlägg kommer, men vad vet man dessa tider.?!)

Fröken E.A har påbörjat heltid på salongen och det känns faktiskt riktigt bra, nog för att det blir några långa dagar här och var så är jag gladare än på länge, undra vad det kan bero på? Underbara kollegor och ett underbart jobb, och självklart alla kunder:) Nu ligger bokningen uppe på hemsidan också, dvs att ni kan gå in via nätet och boka eran tid. Där väljer ni självklart, tid, behandling och frisör HELT själva i lugn och ro:) för er som inte vet är adressen www.harteametiorsa.se Där står prislistan på varje behandling och frisör. Det ligger aktuella erbjudanden uppe så ta en kik på hemsidan och kom gärna in och hälsa på....

Övriga nyheter i mitt liv ?
Tjaa, mer än att jag mår TOPPEN så finns det inte så mycket annat, förutom att jag tagit hål i öronen.. kan tänka mig att ni gärna ville veta det :S ? Nu slipper ni fundera på den saken....
Jaa, livet rullar på enligt tidsplanen, har fyllt systembolag, vart på 200 årskalas, bestigit mount everst, köpt en ferrari, dejtat påven ja och allt det där....

Nu ska jag snart börja packa ihop mig och gå hem!!!!

Vi hörs,
glöm inte hårteamet, mig och alla andra!!!

/EMS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar