tisdag 24 augusti 2010

Vasastafetten

Ja vad säger man...
Kom i mål till slut, tanken på att ge upp, lägga mig ner och bara dö slog mig flera gånger. Tog ut mig till max, vilket jag sa att jag skulle så visst nådde jag mina mål, men inte var jag beredd på att solen skulle steka 24 grader och strålande. Oh nej det tillhörde inte planen, men nog klarade jag mig i mål, men mer var det inte. 3 km kvar och knät sa upp sig. kände smärtan när hela skiten flyttade sig för att sedan hoppa tillbaka, men nog var det smärta. Tur att det inte var något som hoppade ur led, det var de härliga broskknölarna som spökade. USCH för knä och skador. Jaja, nu ska jag minsann börja träna, har några mål framför mig. men ska nog inte ta upp dom. blir alltför pressad då ;) haha....

Nu kan jag gå igen, men nerför trappor gör det ont och självklart ska man bo på tredje våningen utan hiss! YEPP high five på den...

Men själv göre själv ha som vi sär i småland!

Tro om jag är lite bitter :S?
dags att vila upp sig!!!

ska försöka iallafall!!!!

/EMS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar