onsdag 29 september 2010

Fullt ös, nästan medvetslös!

Hejsan alla goa, glada, ledsna, arga, sura, snygga vackra människor:)

Skäms på mig, för länge sedan sist. Bättre att skriva lite varje dag?! blir så förbaskingens mycket att skriva annars. Har ju så mycket att delge er alla men blir ju pannkaka när fröken Andersson börjar på, pladder om allt och inget liksom! Ha överseende med detta inlägg mycket info och mycket ord, kan tänkas.

Som sagt fullt ös nästan medvetslös och med dom orden har jag beskrivit mej själv rätt så precist just nu i detta öjneblick! MEN jag mår bra OCH jag har kul VARJE DAG! Viktigt att tillägga!!

Jag tror jag ska börja med helgen som vart, för innan det har det inte hänt fasligt mycket, eller jo förresten var ju faktiskt hemma en sväng i småland! underbart som vanligt, kräftstjärtar och nubbe full fart!
Åter till helgen som passerat. Vi tog vinflaskan, resväskorna och tåget ner mot fjollträsket Stockholmia. Rosévinet smakade lika bra som vanligt och tog om inte lite mer än vanligt rätt bra i skallen! Det märktes på mig, käften gick mer än vanligt (om nu det ÄR möjligt?). Väl framme begav vi oss en kvart till fots mot Rica hotell på kungsgatan (hötorget) mmm underbart hotell. blev god mat på fridays på sture, en champagnedrink på sturegallerian och månadens drink i baren på hotellet, MUMS!!! kanonkväll. Lördag morgon var det modelldag för Elina på the studio, även den ägede rum på stureplan, mycket roligt och väldigt väldigt fina bilder! dom kan ni kolla in på hennes facebook, sök på Elina Laggar så dyker dom upp:) Jag fick agera frisör under dagen:) Mycket trevligt. Även denna kväll avslutades med god mat och finfina drinkar! Söndag stod enbart shopping på schemat, Andersson är numera pank, yes! Tåget rullade hemåt runt klockan 18.00 och vi var mycket nöjda allihopa! den nya boken från pocket shop kom till användning och den var sååå bra!!! Stockholm, tack för allt ni hade att bjuda på denna gång!

Måndagen tillbringades i Falun och även i Borlänge, satt hårmodell och strutta runt på catwalken! MYCKET trevligt. Kan hända att de roligaste, snyggaste och bästaste frisörerna någonsin entrade scen?! SVAR JA!! Ni kan läsa med om visningen på vår snygga hemsida www.harteametiorsa.se där kommer även bilder att läggas ut så småningom!

Många ord blev det, men jag sa ju det innan!!!!
Denna kväll avslutas med handboll på sporthallen, Fullt ös HELT medevetslös och gott kvällsfika!!

Vi hörs vettja!

/EMS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar