torsdag 16 september 2010

God middag

Ja, jag lyckades laga oss lite mat och sänka lite glas!
tror att det var detta som behövdes, har kommit underfun med vad magen inte tål
LAKTOS helvete!! men nu vet ju jag vad som ska undvikas.. men hur tusan ska bonntösa klara sig utan mjölk? när inte ens laktosfri går, kanske är det så att magen är extra känskig nu och laktofri kan gå ner om en snar framtid, hoppas på det!!!

Har avnjutit en god middag och ett glas rött,
blev örtkryddad kycklingfile med pestopasta, MUMS mycket gott!!
ja kanske borde bli kock? njae, frisörkock kanske ? asch.
Jag älskar att laga mat iaf, nya grejer är det roligaste.. men disken fy fan!!

mina kära salongsbrudar ska få sig en omgång dem också inom framtiden. ska planera in en helg då jag ska bjuda er på mat :) mumma!!!

Nu vankas det bort mot storgatan där idol sprudlar!!

vi ses imorgon, kika in på salongen eller varför inte hemsidan?
www.harteametiorsa.se
kolla in våra erbjudanden, massor av smaskiga saker för håret!!!

hade!!

/EMS

2 kommentarer:

  1. Hoa hoa, mat på stora fat vill vi ha...Ha ha
    Tråkigt med din mage vännen, usch usch! Hoppas du får lite koll på vad det är!!!

    Idol här med!!!

    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. ..vet du att det finns en receptfri tablett på apoteket som heter Lactras som neutraliserar laktosen, den kan fungera ! bara att ta när du ska inta mjölkprodukter.

    SvaraRadera